Toimitus- ja maksuehdot

Toimitusehdot

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja myyntikelpoinen (alkuperäisessä paketissa).

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 1 - 6 arkipäivää (riippuen valittavan toimittajan toimitusnopeudesta). Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä hurtanminttu.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun, joko sähköpostitse hei@hurtanminttu.fi tai puhelimitse 0443477278 (arkisin 12-17)

4. Hurtanminttu.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy hurtanminttu.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta hurtanminttu.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.


1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 6 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

TIlaustuotteilla toimitusaika 10-30 päivää, jos viivästyy tuotannon, tms takia niin asiakkaaseen ollaan yhteydessä.


2. Toimitustavat

- Nouto valitsemastasi Postista tai pakettiautomaatista, hinta 6,90 €.
- Nouto valitsemastasi Matkahuollon pakettipisteestä, hinta 5,90 €.
- Nouto valitsemastasi DB Schenkerin noutopisteestä, hinta 4,90 €
- Matkahuollon kotiinkuljetus, hinta 16,90 €
- Postin kotiinkuljetus, hinta 24,90 €

Kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Pienemmät toimitetaan haluamaasi osoitteeseen. Isommista lähetyksistä Matkahuolto / Posti sopii kanssasi toimitusajankohdan.

Lähetyksien kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiin kun lähetämme paketin.


3. Maksutavat

Klarna

Klarna Checkout: Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia!
Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.
Klarna lasku: Saat laskun tilauksesi mukana. Sinulla on 14 päivää korotonta maksuaikaa. Laskutuslisä 3,60 euroa.

Osamaksu - Klarna tili: Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.

Voit lyhentää tilin loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 9 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.

Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: Klarna tiliehdot

Tilisiirto

Voit maksaa tilauksesi tilisiirrolla. Saat maksutiedot tilausvahvistuksessa sähköpostiisi asiakaspalvelustamme. Maksusuoritus näkyy meillä 1-2 pankkipäivän kuluessa, ja tilauksen käsittely aloitetaan maksun saavuttua.


4. Reklamaatiot

Mikäli pakettisi on vaurioitunut / hajonnut matkalla, niin teethän viipymättä / välittömästi vahinkoilmoituksen ensin kuljettajalle / noutopisteen työntekijälle / kuljetusyhtiölle.
Esim. Postin vahinkoilmoituksen pääset tekemään helposti täältä: https://www.posti.fi/asiakaspalvelu/vahinkotilanteet/vahinkoilmoitus
Matkahuollon vahinkoilmoituksen voi tehdä täältä: https://www.matkahuolto.fi/vahingonkorvaushakemus
DB Schenkerin vahinkoilmoitukset https://www.dbschenker.com/fi-fi/yhteystiedot/tavarareklamaatio

Ilmoituksen jälkeen ota yhteys meihin.
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään kolmen (3) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: hei@hurtanminttu.fi
Laitathan liitteeksi mahdolliset kuvat esim. rikkinäisestä tuotteesta ja paketista missä se on saapunut.
Säilytä tuotteet ja pakkaukset, koska niitä voidaan tarvita jatkotutkimuksia varten.


5. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus (paketti on lähetettävä takaisin tässä ajassa).
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Asiakas maksaa postimaksut (mikäli asiakas kuitenkin laittaa "Asiakaspalautuksena", veloitamme käsittely ja postikuluja 19,90 euron arvosta).
Paketissa olevat mahdolliset kaupanpäälliset saa pitää, eikä niitä tarvitse palauttaa.

Sama palautusoikeus koskee luonnollisesti vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse asiakkaan maksaa.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei tarkoita palauttamista (koskee myös noutoa myymälästä).
Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole asiakaspalautus.
Noutamattomista tilauksista joudumme veloittamaan 19,90 euron arvosta kuluja (postitus ja paketointi). Tämä koskee tilauksia, joita ei ole noudettu pakettipisteestä annetun säilytysajan (7-14 vrk) puitteissa.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen hei@hurtanminttu.fi
Pyydämme ilmoituksessanne ystävällisesti ilmoittamaan:
- Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
- Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
- Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).

Huomioithan, että ilmoittamatta palautunut paketti käsitellään noutamattomana tilauksena.

Pyydämme palauttamaan tuotteet osoitteeseen:

Eläinpalvelukeskus Hurtanminttu, Erkontie 4, 16300 ORIMATTILA
Pakkaa tuotteet huolellisesti siihen pakettiin, jossa ne sinulle toimitettiin. Voit myös pakata tuotteet johonkin muuhun laatikkoon, mutta kuitenkin siten, etteivät palautettavat tuotteet vaurioidu kuljetuksen aikana.
Otathan palautuksesta saamasi kuitin talteen siihen saakka, kunnes olet saanut palautuksesta vahvistuksen. Huomioithan, että asiakas on aina vastuussa palautuslähetyksestä, emmekä vastaa kadonneista paketeista, mikäli asiakas ei pysty todentamaan palautusta vastaanotetuksi, esimerkiksi palautuskuittia näyttämällä.


6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen hei@hurtanminttu.fi tai soittamalla 0443477278. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös hurtanminttu.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.


7. Yhteystiedot

Eläinpalvelukeskus Hurtanminttu
Viljamaantie 4
16300 ORIMATTILA

puh. 0443477278

sähköposti: hei@hurtanminttu.fi